Har du nogensinde tænkt over:
Hvad det er, der gør, at du har tillid til en du samarbejder med?
At den du samarbejder med har tillid til dig?
Eller hvad der gør, at du får oplevelsen af god kemi til en jobsamtale eller et kundemøde?
Svaret er kommunikation, og det handler om meget mere end de ord, du bruger, når du formidler dit budskab.
Den måde vi kommunikerer på er meget personlig, og noget vi begyndte at lære, da vi var ganske små. Derfor bruger vi som voksne vores kommunikation ubevidst i mange sammenhænge.
Derfor glemmer vi også, at vi med en smule bevidsthed kan opnå mere kontakt, flere og bedre resultater, og få tilbudt muligheder vi ellers ikke ville have fået tilbudt.
I denne guide har vi samlet fire gode råd til, hvordan du kan skabe tillidsvækkende kommunikation, som du kan bruge i samtaler, præsentationer, jobsamtaler og i rådgivning og coaching.
Download den gratis her:
Vil du lære mere? Så skal du tage et kig på vores coachuddannelse, hvor du er sikker på at udvikle dig som menneske professionelt og personligt. Vi har holdstart flere gange om året både fysisk og online.
Comments